Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Nov 2024 14:14:07 +0200

Tere!

Kohila Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/28230 
aadressile Rapla maakond, Kohila vald, Hageri alevik, Kuriste tee// 1// 
Meierei alajaam// Sutlema tee 6 (Piirdeaed ja värav) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Piirdeaia asukoha kooskõlastamine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27172040>  (menetlus nr: 
460389), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kohila Vallavalitsus) või menetleja (ERKI FREIBERG) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister